Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Molenbrugge - WaarBenJij.nu Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Molenbrugge - WaarBenJij.nu

Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

07 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Deze maand kom ik samen met het Wereld Natuur Fonds in actie voor dubbel zoveel beschermd gebied op de Noordpool. Dit doe ik omdat ik het belangrijk vind dat de mooiste plekjes op aarde ook in de toekomst blijven bestaan. Zeker ik als reiziger en liefhebber van onze wereld wil daaraan bijdragen. Daarom heb ik mijn reisdagboek tijdelijk gedoneerd aan het Wereld Natuur Fonds en roep ik jullie allemaal op om ook een kleine eenmalige bijdrage te leveren en samen te zorgen voor dubbel zoveel beschermd gebied op de Noordpool.

Hoe jij kunt helpen
Heel eenvoudig en snel: sms IJSBEER naar 4333
Jij doneert 1 euro en De Rabobank maakt er direct 2 van!

Ook namens het Wereld Natuur Fonds ontzettend bedankt voor jouw bijdrage. Wil jij ook jouw reisdagboek op WaarBenJij.nu tijdelijk doneren? Ga dan naar http://wnf.waarbenjij.nu/?page=wnfActionNVD

Groetjes,
Theo

Theo

Ik hou heel erg van reizen en kom daarom veel in het buitenland. Op dit moment werk ik als accountant bij een Amerikaanse hulpverleningsorganisatie en reis ik de wereld rond om hun projecten te controleren. Erg leuk en bijzonder!

Actief sinds 19 Sept. 2010